Check check, dubbel check - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Andrea Hofman - WaarBenJij.nu Check check, dubbel check - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Andrea Hofman - WaarBenJij.nu

Check check, dubbel check

Door: Andrea Elisabeth Hofman

Blijf op de hoogte en volg Andrea

24 Februari 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Bijna bijna bijna is het dan zover, nog twee nachtjes slapen en dan vertrek ik naar Zweden. Nog niet mijn officiële wereldreis, maar wel een heel goed voorproefje! Heb echt onwijs veel zin om Wouter lekker weer te zien, samen even te genieten van het mooie Stockholm en Wouters verjaardag op zijn Zweeds te vieren ;-) !

Maar nu ik bijna naar Zweden vertrek, moet ik toch ook echt de to do list voor mijn reis afgewerkt hebben. En goed nieuws (voor mezelf).... dat is ie! Hij was echt enorm, maar vanmiddag heb ik het laatste puntje kunnen afstrepen: Ook mijn Engelse test is gehaald! CHECK! Alles is geregeld, alle voorbereidingen zijn getroffen, mijn koffer staat klaar en ik heb er ZIN IN!

Mijn koffertje voor Zweden is ook al ingepakt en in mijn hoofd loop ik steeds weer alles na, niets vergeten? Paspoort? tickets? Kleding? check check check.

Dus tot over twee weken, dan heb ik mijn eerste buitenlandse reisverhaal;-) En voor nu zijn jullie weer een beetje up-to-date!

  • 24 Februari 2014 - 20:27

    Laura:

    Heel veel plezier in Zweden en daarna natuurlijk ook met je wereldreis!!

  • 24 Februari 2014 - 21:45

    Melina:

    Har en trevligt resa:-) en volgt je reis verslag en fotos...ben zeer benieuwd.

  • 25 Februari 2014 - 08:21

    Rob:

    Geniet ervan :)

  • 25 Februari 2014 - 09:41

    Martijn:

    Heel veel plezier! en vergeet je nieuwe mooie schaatsen niet mee te nemen naar Zweden! ;)

  • 26 Februari 2014 - 15:08

    Ruud:

    Njoy!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Ik ben Andrea Hofman en ben bijna 23 jaar! In juni 2013 ben ik afgestudeerd aan de academische pabo en van september 2013 tot februari 2014 heb ik een tijdelijke baan gehad als juf voor groep 1/2a op basisschool de Toermalijn.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 31938

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 13 Juli 2014

Mijn reis om de wereld

Landen bezocht: