Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Andrea Hofman - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Andrea Hofman - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen!

Door: Andrea Elisabeth

Blijf op de hoogte en volg Andrea

17 Maart 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Zo daar ben ik dan weer, nog één keer vanuit Nederland, de laatste keer voor de komende vier maanden. Tevens ook mijn laatste avond hier in mijn eigen huisje, de laatste nacht in mijn eigen bedje. En oh, wat ben ik zenuwachtig! Ik loop maar weer de hele tijd mijn lijstjes af, en dan zoek ik nog meer checklists op internet waar ik misschien wel wat aan heb (of niet), dan ga ik weer naar beneden om nog even wat te pakken, weer naar boven, weer naar beneden..... Ik ben dus erg onrustig en bloednerveus! MAAR mijn koffer staat klaar, ingepakt en wel en weegt precies 19 kg! Daar ben ik wel heel trots op, want het is ver onder de toegestane 30(!!) kg. Ik ben heel streng voor mezelf geweest en mocht alleen maar handige, makkelijke kleding mee die niet snel vies worden. Dus geen leuke jurkjes, geen leuke witte broek of geen leuke rokjes. Maar afritsbroeken, outdoor kleding en een paar basic shirts. Gelukkig gaan we niet op reis om mooi te zijn, maar vooral om heel veel mooie dingen te gaan zien, doen en beleven en ik weet zeker dat dat goed gaat komen! Ook mijn handbagage staat klaar, mijn kleding voor morgen ligt netjes opgevouwen op een stapeltje, alle tickets en belangrijke papieren zitten in een mapje en mijn kamer is helemaal netjes. Al met al denk ik dus dat ik er gewoon helemaal klaar voor ben, klaar om het avontuur te beginnen! En ook al ben ik SUPER zenuwachtig, ik kijk ook uit naar wat er komen gaat! Ik hoop dat ik regelmatig mijn blog kan bijwerken om mijn avonturen met jullie te delen! Ik vind het in ieder geval super leuk dat jullie elke keer reageren op mijn verhalen! Tot in Indonesië ;-) En hopelijk ga ik straks heel erg lekker slapen!

  • 17 Maart 2014 - 19:32

    MelinaHofman:

    Ik wens je veel reisplezier en geniet, het spannend om je te volgen met je 4 maanden reisplan.

  • 17 Maart 2014 - 19:38

    Jeanet & Klaas:

    Hoi Andrea, knap om zo weinig mee te nemen voor zo'n lange tijd. Wij hebben nog wel een tip van een medereizigster tijdens 1 van onze rondreizen; zij vertelde dat zij altijd een nette jurk meenam voor je weet maar nooit waar je terechtkomt.......Komt er toch nog een paar ons bij -:)
    Wij gaan je verhalen met heel veel plezier lezen en die zenuwen die verdwijnen snel genoeg. Groetjes ook aan je paps. Jeanet & Klaas

  • 17 Maart 2014 - 19:44

    Wendy Van Den Heuvel:

    Hee lieverd! Zoals ik niet anders van jou verwacht had heb je gewoon alles helemaal tot in de puntjes geregeld. Dus niet meer naar beneden, naar boven en naar beneden en vervolgens weer naar boven lopen, maar ontspannen met gtst;-). Onwijs veel plezier en ben ontzettend benieuwd naar je verhalen en straks naar alle mooie foto's!!! Dikke kus en ook je pap onwijs veel plezier toegewenst!!

  • 17 Maart 2014 - 21:54

    Ingrid Bilsen:

    Lieve zenuwachtige Andrea,
    Natuurlijk is het spannend maar het gaat helemaal goed komen! Heel veel reisplezier en wij gaan je volgen! Groetjes, Ingrid, Marc, Sophie, Nikki en Maud! Xxxxx

  • 20 Maart 2014 - 00:26

    Pappa:

    No worries. Wordt allemaal mooi en zal goed zijn. Even aan de lezers van deze weblog, mocht je ook mijn beleving van deze ontdekking willen volgen, kijk op stepinto1world.blogsopot.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Ik ben Andrea Hofman en ben bijna 23 jaar! In juni 2013 ben ik afgestudeerd aan de academische pabo en van september 2013 tot februari 2014 heb ik een tijdelijke baan gehad als juf voor groep 1/2a op basisschool de Toermalijn.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 545
Totaal aantal bezoekers 31966

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 13 Juli 2014

Mijn reis om de wereld

Landen bezocht: