Mijn reis om de wereld - Reisverslagen van Andrea Hofman - WaarBenJij.nu Mijn reis om de wereld - Reisverslagen van Andrea Hofman - WaarBenJij.nu

Mijn reis om de wereld

In mijn reis om de wereld zal ik, samen met mijn vader, eerst 2 weken naar Bali (Indonesië) reizen. Hier gaan we familie bezoeken en een beetje de sfeer proeven! Vanuit Bali vliegen we door naar Nieuw-Zeeland, hier gaan we 4 weken rondreizen en vooral heel veel genieten! Na Nieuw-Zeeland staat Fiji op de planning. In Fiji zullen wij 2 maanden gaan werken op een basisschool. Om onze reis af te sluiten, vliegen we vanaf Fiji naar San-Fransisco om daar de toerist uit te hangen en zullen we vervolgens onze reis naar huis vervolgen! Voordat ik mijn wereldreis begin ga ik eerst nog een kort bezoekje aan Wouter brengen in Stockholm (Zweden!)

Recente Reisverslagen:

03 Juli 2014

The BIG apple; New York!!

25 Juni 2014

Back in time - San Francisco!

21 Juni 2014

Time to say goodbye... Moce Fiji!

13 Juni 2014

The countdown has started.....

29 Mei 2014

Zon, strand, kleuters, bacteriën :)
Andrea

Ik ben Andrea Hofman en ben bijna 23 jaar! In juni 2013 ben ik afgestudeerd aan de academische pabo en van september 2013 tot februari 2014 heb ik een tijdelijke baan gehad als juf voor groep 1/2a op basisschool de Toermalijn.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 31968

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 13 Juli 2014

Mijn reis om de wereld

Landen bezocht: