Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Andrea Hofman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Andrea Hofman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!

Door: Andrea Elisabeth Hofman

Blijf op de hoogte en volg Andrea

17 Januari 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Welkom op mijn blog over mijn reis om de wereld! De voorbereidingen zijn in volle gang, want als je bedenkt om even de wereld over te gaan, moet er toch best wel het een en ander worden geregeld. Voor de mensen die het nog niet weten staan de volgende bestemmingen op het programma: Zweden (om Wouter op te zoeken), Bali, Nieuw-Zeeland, Fiji, San Fransisco, New York en the Niagara falls!

Mijn backpack en een koffer heb ik al gescoord, ook mijn afritsbroeken en wandelschoenen zijn al binnen. Inmiddels zijn ook alle vliegtickets (tot San Fransisco) al geboekt en ben ik druk druk druk met alles regelen voor Projects Abroad, de organisatie waar mee ik ga werken in Fiji.

Soms raak ik wel eens even in paniek om de hoeveelheid dingen die op me afkomen, maar als ik dan weer verhalen lees of hoor en foto's zie van alle prachtige bestemmingen, kan ik toch wel weer een beetje ontspannen!

Willen jullie op de hoogte blijven van al mijn belevenissen, avonturen en foto's? Schrijf je dan in op de site voor de mailinglist en dan krijg je elke keer vanzelf een melding wanneer er iets nieuws is geplaatst!

Tot snel!

  • 06 Februari 2014 - 16:55

    Jeanette Van Dongen:

    Lieve dochter, Wat een prachtige reis ga je maken!
    Ik wil je heel graag volgen natuurlijk en zo met je meegenieten.Succes met alle voorbereidingen.
    Liefs mam

  • 06 Februari 2014 - 19:05

    Klaas:

    Hoi Andrea, wij gaan je met alle plezier volgen. Mooie verhalen over verre bestemmingen zijn wij dol op!!
    Groetjes, Jeanet & Klaas

  • 10 Februari 2014 - 21:20

    Ramon:

    Beste Andrea,
    Keep cool, relax en geniet van de ervaring.
    Die wout de grtn.
    We gaan je volgen!

    Grtz uit alkmaar.
    Ramon

  • 12 Februari 2014 - 20:17

    Najat:

    Hallo Andrea,

    Wauw spannend.
    We gaan je zeker volgen.

    Groetjes,
    Najlae

  • 13 Februari 2014 - 13:42

    Annelies:

    Lieve Andrea
    Ik wens jou een super fijne tijd toe waarin je heel veel kunt beleven en genieten. Ik kijk uit naar jouw verhalen om een beetje mee te kunnen dromen en te genieten van die mooie bestemmingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Ik ben Andrea Hofman en ben bijna 23 jaar! In juni 2013 ben ik afgestudeerd aan de academische pabo en van september 2013 tot februari 2014 heb ik een tijdelijke baan gehad als juf voor groep 1/2a op basisschool de Toermalijn.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 531
Totaal aantal bezoekers 31980

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 13 Juli 2014

Mijn reis om de wereld

Landen bezocht: